U doba digitalnih osećanja i virtuelnih ljudskih interakcija, moć društvenih mreža kao alata za širenje publike postaje sve očiglednija. Za kompanije širom sveta ove platforme nisu samo sredstvo komunikacije; one su svetišta gde se okupljaju istomišljenici u fanatičnoj posvećenosti novoizmišljenim idealima.
Društvene mreže postaju virtualne crkve, svaka mreža je poseban manastir, gde se duhovni ratnici okupljaju da podele svoju veru, inspirišu jedni druge i šire reč Božju među nevernicima. To je mesto gde brendovi mogu pronaći snagu u brojnim resursima, deliti svoje molitve i postove, i razmenjivati savete o tome kako da žive u skladu sa njihovim principima.
Ali nisu društvene mreže samo korporacijsko deljenje citata i molitvi. Društvene mreže postaju bojno polje gde se vode bitke za duše, gde firme i brendovi nastoje da uvuku druge u svoju veru i pobede otpor analognih nevernika. To je mesto gde se influenseri uzdižu kao virtualni proroci, šireći svoju duhovnu viziju kroz sve kutke interneta. I dok se, naizgled nezaustavljiva, snaga društvenih mreža koristi za promovisanje boljeg sveta, za širenje optimizma, postavlja se pitanje gde je mesto svakome od nas, bilo firmi ili pojedincu, koliko daleko smo spremni ići…
Social